Wewnętrzny marketing w korporacji

2

Pracując w korporacji często zapominamy o tym, aby nie tylko pracować, ale też na chwilę odejść od komputera i wykazać się kreatywnością. Często stosowanym pomysłem są prowadzone wewnątrz firmy konkursy. Nagrodami za ich udział są gadżety, np. koszulki firmowe, kubki czy breloki. Organizatorem jest dział marketingu. Dlatego do sprawnego jest działania potrzebne jest zatrudnienie osób jak najbardziej kreatywnych, otwartych na nowe pomysły oraz mające nietypowe hobby. W dobie wysyłania sobie maili oraz wiadomości tekstowych takim zaskakującym zainteresowaniem może być postcrossing. Jest to projekt, który polega na tym, aby ludzie wysyłali między sobą prawdziwe pocztówki. Aby zacząć swoją przygodę z postcrossingiem należy założyć konto na stronie, podać swoje dane adresowe i gotowe.

Od teraz możemy losować osoby, do których będziemy wysłać pocztówki, a także inni mogą wylosować nas. Ważnym elementem jest pamiętanie o tym, aby na pocztówce wpisać systemowo nadane ID, ponieważ otrzymując pocztówkę należy ją w możliwie krótkim czasie zarejestrować. W przypadku, gdy zdarzyć nam się zapomnieć istnieje możliwość wysłania wiadomości do odbiorcy naszej przesyłki. Hobby to skutkuje tym, że dbamy o znajomość języków obcych oraz nawiązujemy nowe znajomości. Warto, zatem pamiętać, że pracując w korporacji warto też czasem się zrelaksować i wziąć udział w konkursach, które są organizowane przez dział marketingu. W ten sposób można się zresetować i wrócić do pracy z nowymi pomysłami lub zupełnie innym spojrzeniem na trapiący nas problem.

by